poniedziałek, 11 lutego 2013

Stosownie, po raz pierwszy w tym roku!

Jak już może zauważyliście, nie jestem osobą dobrze zorganizowaną, a w dodatku ciągle o czymś zapominam, bo straszna ze mnie niezdara i cierpię na sklerozę :P Jednak z racji tego, że dziś oficjalnie zaczęły mi się dłuuugo wyczekiwane ferie zimowe, postanowiłam pokazać Wam moje zdobycze grudniowo-styczniowe, przy czym oczywiście zapomniałam o kilku książkach... Inaczej nie byłabym sobą.
Chwalenie się czas zacząć...


Od lewej:

Jakub Ćwiek "Chłopcy" - od SQN
Keri Arthur "Wschodzący księżyc" - od Erici
Keri Arthur "Całując grzech" - od Erici
Keri Arthur "Kuszące zło" - od Erici
Keri Arthur "Niebezpieczna rozgrywka" - od Erici
Tomasz Bochiński, Agnieszka Chodkowska-Gyurics "Pan Whicher w Warszawie" - od Erici
Libba Bray "Wróżbiarze" - od A-G-W.info
K. A. S. Quinn "Królowa musi umrzeć" - od Dreams
Elżbieta Cherezińska "Korona śniegu i krwi" - od Zysk i S-ka
Rick Riordan "Bitwa w labiryncie" - od Galerii Książki
Rick Riordan "Ostatni olimpijczyk" - od Galerii Książki
Sara Calian "Spacerem po Londynie" - od G+J
Nina Reichter "Ostatnia spowiedź" - od Websoul
Katarzyna Szelenbaum "Wielki Północny Ocean. Księga 1. Morze" - od G+J
Lauren Beukes "Zoo City" - od Matrasa
Jus Accardo "Dotyk" - od Dreams
M. John Harrison "Pusta przestrzeń" - od MAG
Richelle Mead "Kroniki krwi" - od Naszej Księgarni
Cinda Williams Chima "Dziedzic wojowników" - wygrana, od Galerii Książki
David Mitchell "Atlas chmur" - od MAG
Jennifer Estep "Dotyk Gwen Frost" - od Dreams
Antonia Michaelis "Baśniarz" - od Dreams
Asia Greenhorn "Winter" - od Dreams
Amanda Hocking "Zamieniona" - z wymiany na LC
Stephen Chbosky "Charlie" - z wymiany na LC
T. A. Barron "Lustro losu" - od G+J
T. A. Barron "Szalejący ogień" - od G+J


Brakuje na zdjęciu:

Kerstin Gier "Czerwień Rubinu", "Błękit Szafiru", "Zieleń Szmaragdu" - prezent świąteczny
Sara Shepard "Doskonałe" - od Gandalf.pl
Camilla Lackberg "Księżniczka z lodu" - od Czarnej Owcy


Trochę się tego nazbierało, ale to głównie dlatego, że zapominałam o systematycznym publikowaniu stosów. Obiecuję poprawę! ;) Lutowy stosik już się zbiera i jest w nim kilka perełek, myślę że spodoba Wam się tak jak mi ;)

42 komentarze:

  1. Cudowne stosy! <3 Chłopcy już do mnie jadą a Dotyk mam. Resztę chętnie bym do siebie przygarnęła :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Imponujący stos. :) Życzę miłego czytania i czekam na recenzje, w szczególności ,,Baśniarza" i ,,Atlasu chmur".

    OdpowiedzUsuń
  3. Większość książek jest dokładnie w moim guście, przede wszystkim "Winter" i "Baśniarz" - wszystko bym za nie oddała :P

    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny stos :)
    Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż miło popatrzeć:) Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne książki! Uwielbiam serię Keri Arthur, nie mogę się doczekać kolejnego tomu. :)
    Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne zdobycze! Jest tu mnóstwo tytułów, które bym Ci podkradła bez wyrzutów sumienia :D A polecić mogę "Baśniarza".
    Pozdrawiam i życzę przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Załamałaś mnie i możesz się spodziewać mojej wizyty u Ciebie w domu :D A teraz będę bardzo miła i życzę Ci powodzenia, hyhy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest się czym chwalić! Same cudeńka widzę, ja ostatnio cierpię na brak środków płatności, więc ubolewam.
    Życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję nowych nabytków :)
    kilka książek bym Ci podkradła:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Kilka tytułów bym podkradła. A Zatopione miasta mam na półc,e czekają w kolejce, aż nadejdzie ich czas :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ dużo nowych książek!
    Powodzenia w czytaniu (:

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały stos <3 Kilka z tych książek chętnie bym podkradła.
    Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy , ale za to bardzo pokaźny. Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stosik, kilka pozycji widzę dla siebie. Pozdrawiam i życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne książki:) Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo chciałabym mieć własny egzemplarz jakiejkolwiek książki Elżbiety Cherezińskiej, zakochałam się w "Koronie śniegu i krwi", nie pożałujesz tej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdobycze! Ale jeszcze bardziej zazdroszczę tyle wolnego czasu, bo mnie już ferie nie dotyczą :( Udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne! chętnie zabrałabym Ci "Zatopione miasta" i "Kroniki krwi" :P

    Mam pytanko. Wysyłałaś już może do mnie "Atlas chmur" z konkursu?
    Nie chcę się upominać, po prostu coś ostatnio nie dochodzą do mnie paczki :(
    Na przykład na przesyłkę z portalu upadli.pl czekam już dwa miesiące...

    OdpowiedzUsuń
  20. Imponujący stos ;) Atlas chmur mam nadzieję niedługo przeczytać, bo strasznie mnie ciekawi. Wróżbiarzy planuję jak tylko skończę Under the never sky. Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojej! *.* Same perełki! Chętnie przygarnęłabym... ekhem, wszystko? :33
    Miłej lektury! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie też zaczęły się długo wyczekiwane ferie i postanowiłam przeznaczyć je głównie na czytanie. Stosik piękny, kilka pozycji mam w planach. Życzę miłej lektury i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  23. Pozwalam sobie przesłać życzenia przyjemnej lektury. Wygląda na to, że czytanie pochłonie lwią część ferii ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie za dużo masz tych książek? :D Może oddałabyś potrzebującym (czyli mnie) "Wróżbiarzy", "ZOO City" i "Atlas chmur"? *oczy kota ze Shreka* :D A tak na serio to życzę Ci miłej lektury! :3

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale piękności! Też mam ferie ♥ Wreszcie czytam i śpię ile chce xd

    OdpowiedzUsuń
  26. Cóż za stosiszcze! Pięknie, miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale stosisko! Cudne pozycje :) Ja dziś zaczynam "Ostatnią spowiedź" a "Dotyk" już czeka na półeczce ^_^
    Miłej lektury życzę:*

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne tytuły, wiele bym Ci podkradła. Czytałam "Charliego" i bardzo mi się spodobał :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Dużo tych zdobyczy. ;) A "Atlas chmur" na dniach Ci ukradnę. Nie wiem jak, ale to zrobię.:D
    Zaczęły Ci się ferie? Zazdroszczę. Mi trzeci tydzień po feriach leci...

    OdpowiedzUsuń
  30. Właśnie czytam Trylogię Czasu :) Zazdroszczę "Atlasu chmur" :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne, ale nie zazdroszczę, bo część także na własność posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. "Wróżbiarze" <3 Uwielbiam! Świetna książka :D Tak samo jak "Charlie" :D Rewelacja :D Listonosz niedługo ma przynieść mi "Baśniarza" :3 Pozostałe książki świetne! Zazdroszczę tylu zdobyczy :D Życzę miłych, udanych ferii i przyjemnego czytania! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow! Ale perełek nazbierałaś! Tak z 12 pozycji bym Ci podkradła :D Natomiast pozostałe 5 mnie interesujących, już mam :P Życzę przyjemnego czytania i czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. O matko, życzę Ci, abyś znalazła czas na tyle powieści! :) Najbardziej ciekawią mnie - "Ostatnia spowiedź", "Charlie" oraz seria autorstwa Keri Arthur. Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  35. O mamuniu! Jakie cudowności! Normalnie jak ogromna paczka cukierków :P Kilka tytułów z miłą chęcią bym Ci podwędziła :D np. "Chłopcy" czy też "Zatopione miasta" itp, itd. Życzę przyjemnej i wciągającej lektury, chociaż przy takich tytułach o to nie trudno :D

    OdpowiedzUsuń
  36. O Mój Boże! Jak ja Ci zazdroszczę!Podobnie jak Tala mam ochotę ukraść Ci parę :p

    OdpowiedzUsuń
  37. Imponujący stosik mniej więcej połowę chętnie bym ci podkradła;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cóż za stosiska!:) Nie wiem kiedy ja bym miała czas, aby to wszystko przeczytać...
    Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Tylko raz zerknęłam, a już pękam z zazdrości. :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię i zapraszam do częstych odwiedzin!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...