wtorek, 27 listopada 2012

2-tygodniowe recenzyjne stosisko!

Tak! Nareszcie dodaję upragniony przez wiele osób stosik! W ciągu ostatnich miesięcy nie publikowałam zdjęć nowych książek, bo uznałam, że to niepotrzebne, ale postanowiłam się jednak przemóc ;) Na poniższym zdjęciu zobaczycie egzemplarze recenzenckie, które otrzymałam z przeróżnych źródeł. Są to jednocześnie moje plany czytelnicze na grudzień, które mam nadzieję, że uda mi się zrealizować.

Od góry:
Playbook. Podręcznik podrywu, Barney Stinson i Matt Kuhn (RECENZJA) - to była moja zachcianka! Na swojej półce mam już poprzedni tom z serii i jako fanka serialu, musiałam mieć i ten. Podobnie do pierwszej części, nie jest to górnolotna lektura, ale za to coś dobrego na prezent ;)
Mądrości Shire. Krótki poradnik jak żyć długo i szczęśliwie, Noble Smith - książka już przeczytana, a jej recenzja pojawi się wkrótce.
Pięćdziesiąt twarzy Greya, E. L. James - po takim sukcesie tej książki nie mogłam przepuścić i musiałam w końcu mieć ją u siebie!
Jutra może nie być, Gabriela Gargaś - moja imienniczka napisała książkę ostatnio coraz częściej wychwalaną w blogosferze, więc pomyślałam - czemu nie dać temu szansy?
Trafny wybór, J. K. Rowling - nie wyobrażam sobie sytuacji, w której miałabym nigdy nie przeczytać tej książki. Cieszę się, że już czeka niecierpliwie w kolejce do przeczytania, bo naprawdę korci mnie coraz bardziej, aby sprawdzić Rowling w wersji beta.
Mroczny sekret, Libba Bray - epoka wiktoriańska jest moją najulubieńszą, więc i tej książki nie mogło u mnie zabraknąć.
Syrena, Tricia Rayburn - syreny! Gdy nie wiedziałam nawet jeszcze o czym będzie ta pozycja, po tytule wiedziałam, że to mój must have.
Zatruty tron, Celine Kiernan - przygody, podróże, być może nawet walki i wojny - nie mogłam przejść obok tej książki obojętnie.
W otchłani, Beth Revis - tytuł, który podbił serca blogerek jeszcze nie tak dawno temu i szczerze liczę na to, że to samo stanie się i w moim przypadku!
Saga księżycowa: Cinder, Marissa Meyer - współczesna wersja Kopciuszka? Dajcie mi to!!!
Nowa Ziemia. Świat po wybuchu, Julianna Baggott - po miłości do Igrzysk śmierci i Dotyku Julii musiałam przygarnąć kolejną książkę o podobnej tematyce. Chyba jestem już ich maniaczką...
Magiczna gondola, Eva Voller - jak widać na zdjęciu, w środku książki jest zakładka i kilka karteczek, a więc jest właśnie czytana. Zabrałam się za nią dziś popołudniu i mam zamiar najpóźniej pojutrze skończyć. Póki co mogę powiedzieć jedno: jest genialna!
Rozkosz nieujarzmiona, Larissa Ione - po okładce wnioskuję, że pozycja ta ma coś związanego z erotyką i paranormal romance, więc jak najbardziej jest to coś dla mnie. W dodatku zyskała wysokie oceny wśród czytelników, co tylko utwierdziło mnie w decyzji :)
Po drugiej stronie jaźni, Wulf Dorn - thriller psychologiczny to jeden z moich ulubionych gatunków literackich, w których wprost kocham się zaczytywać. Gdy otrzymałam informację o tej nowości wydawniczej, wiedziałam, że muszę tę książkę mieć.
Adele. Dziewczyna, która rozkochała w sobie świat, Chas Newkey-Burden - szczerze mówiąc, to do tej pory nie wiem, co mną pokierowało przy wyborze tej pozycji. Możliwe, że były to ostatnie sukcesy wschodzącej gwiazdy muzyki popularnej, bo wielką fanką nigdy nie byłam... Niemniej jednak nadal jestem ciekawa, czy jest to dobra lektura.
Nergal. Spowiedź heretyka, Piotr Weltrowski i Krzysztof Azarewicz - Adam Darski jest osobą nie dość, że kontrowersyjną, to jeszcze dość intrygującą - przynajmniej dla mnie. W dodatku jest członkiem zespołu metalowego, którego dawniej zdarzało mi się słuchać, a więc wybór był prosty - będę to czytać!
Pink Floyd - Prędzej świnie zaczną latać, Mark Blake - ooooj, fanką Pink Floydów jestem od dawna i nigdy tego nie ukrywałam. Nie mogłam doczekać się wydania tej książki, której premiera jest jutro, a więc ludzie! Do księgarń!
Klątwa rock and rolla. Gwiazdy, które odeszły za wcześnie, Michele Primi (RECENZJA) - książka została przeczytana i zrecenzowana, ale czy jest rewelacyjna? Tego bym nie powiedziała. Jednak na prezent z pewnością idealna!
John Lennon. Listy, Hunter Davies - członek Beatlesów! Pacyfista! Jego listy! Ooooch, polowałam na tą książkę, polowałam ;)

Oby moje stosisko się Wam spodobało! To książki, które uzbierały mi się przez ostatnie dwa tygodnie i dosłownie z każdej jestem bardzo zadowolona :) Z niecierpliwością czekam na święta, gdy nareszcie będę mogła z czystym sumieniem usiąść w fotelu z kubkiem kakao i książką w ręku... Oby ten czas nadchodził czym prędzej! Tymczasem żegnam się z Wami i uciekam do mojej czerwonej gondoli. Do napisania!

40 komentarzy:

  1. Uciekaj, a ja tymczasem wykradnę Trafny wybór, Sagę księżycową, Prędzej świnie zaczną latać, Mądrości Shire...i co tam jeszcze uniosę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawie sie zapowiada:] kilka pozycji mnie zainteresowalo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O bosze, prawie spadłam z krzesła.............. @_@ WOW!!! Nie no pozazdrościć! I widzę Zatruty tron, kocham tę książkę, kocham całą serię <3 Polecam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie podkradłabym Ci Nową Ziemię, W otchłani, Sagę księżycową i Magiczną gondolę. Zazdroszczę. ^^ Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaaaniły stos:) Miło się ogląda:) Zazdroszczę przede wszystkim "Trafnego wyboru" chociaż wszystkie książki są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezuś, Gabi! Tak nie można, masz tu same cudeńka wręcz :3 Wiesz, że zabrałabym Ci to i owo :** :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę stosiku. Podkradła bym par pozycji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę muszę przyznać, że zazdroszczę Ci kilku książek z tego stosu;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Imponujący stosik :) Bardzo jestem ciekawa książki Rowling, mam nadzieję, że powieść znajdę pod choinką ;) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  10. Po prostu WOW! :D Zazdroszczę niejednej książki!

    OdpowiedzUsuń
  11. O Jezuicku! Ale piękności! Kilka perełek mam w swoim zbiorze, ale kilka chętnie sama bym miała w łapkach :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę przyznać, że wiele książek z tego stosu, sama chętnie przygarnęłabym do piersi :) Taki stos to marzenie każdego książkoholika, a samo patrzenie jest uzależniające :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej zazdroszczę "Pięćdziesiąt twarzy Greya" Czekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Libba Bray i jej trylogia są genialne:) Czytałam wszystkie trzy tomy i bardzo mi się podobały. Po pierwsze napisała je (a ja czytałam) w okresie kiedy nie było jeszcze powodzi historii niesamowitych, po drugie książki są nietypowe i przez to jeszcze ciekawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju! Jak ja Ci zazdroszczę tego stosu! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo, Trafny Wybór. Ooo, Saga księżycowa. Oooojej pociekła mi ślina :D Piękny stos :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo biograficznie się zrobiło w tym stosiku, chętnie bym przeczytała kilka z tych pozycji :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow, stos imponujący! Same świetne tytuły, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedyś też zarzekałam się, że stosikowych postów na moim blogu nie będzie. Odwidziało mi się jednak i raz na miesiąc taka notka się u mnie ukazuje. :)

    Z Twoich zdobyczy najbardziej zaciekawiły mnie:
    1. Trafny wybór
    2. Mroczny sekret
    3. Magiczna gondola
    4. Klątwa rock and rolla

    OdpowiedzUsuń
  20. "Adele"? Dlaczegoż to ja wciąż nie słyszałam o tej książce? ;P Piękny stosik. Czytałam "Syrenę" i "Mroczny sekret" - moim zdaniem świetne. O połowie z tych książek marzę już od dawna. Zazdroszczę Ci xD

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny stosik! Podebrałabym Ci wiele pozycji a ze swojej strony mogę polecić Cinder, która bardzo mi się podobała! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. wspaniały stosik! Podebrałabym Ci większość książek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Spora kolekcja :) Zycze milej lektury :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny stosik. Z niecierpliwością będę oczekiwał recenzji "Trafnego wyboru" i "Mądrości Shire":)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Że Ci się ta wieża nie wywaliła, Lennon dobrą podstawę stanowi :D A co do poszczególnych pozycji - "Trafny wybór" zakupiłam mamie pod choinkę, a "Greya" czytałam. Bardzo bym chciała za to "W otchłani", "Sagę księżycową" i "Nową Ziemię" - pozwól sobie podkraść! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Samych ciekawych recenzji możemy spodziewać się w grudniu :D Szczególnie jestem ciekawa Twojej opinii o książce Rowling. Sama jakoś nie mam ochoty jej czytać, ale ciekawi mnie jak odniosą się do niej fani autorki :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne stosisko! Sama czytałam jedynie "Nową Ziemię" oraz książkę pani Gabrieli Gargaś "Jutra może nie być"
    Ukradłabym Ci tam kilka tytułów :)

    OdpowiedzUsuń
  28. :O Ciekawy stosik, nie ma co! Aż ci go zazdroszczę ;)
    Jakbym mogła to bym swoimi niezręcznymi palcami wykradła Spowiedź Heretyka! :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale ogromny stos! Zazdroszczę szczególnie "Spowiedzi heretyka", "Rozkoszy nieujarzmionej", "Trafnego wyboru", "Pięćdziesięciu twarzy Greya" oraz "Playbooka". :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ile wspaniałych książek! zazdroszczę Trafnego wyboru, Zatrutego trony, Sagi księżycowej, Nowej ziemi i Magicznej gondoli. Życzę przyjemnego czytania, choć na 100% takie będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Zazdroszczę "Trafnego wyboru" :) Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwsza myśl: OJEJ!!!:)Jak ja kocham stosiki:) Bardzo zazdroszczę. Mam kilka z tych pozycji już u siebie:) Z chęcią podkradłabym "Trafny wybór" tylko ostatnio czytam opinii na jej temat.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaki imponujący zbiór... To nie stosik, a prawdziwy stos. Widzę tam kilka pozycji dla siebie:) czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Z chęcią przeczytałabym wszystkie te książki! Wspaniały stosik :)
    Pozdrawiam i życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  35. wszystkie bym Ci zagarnęła, prócz Adele, bo nie za bardzo zaciekawiła mnie ta książka. Nie jest taka jakiej się spodziewałam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawe tytuły, znalazłam i dla siebie ciekawe pozycje, miłego czytania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawy blog i bardzo ładna szata graficzna!
    Pozdrawia dwusetna obserwatorka bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  38. O jejku! Widzę tyle wspaniałych pozycji, że mogłabym u ciebie zamieszkać! Najbardziej zazdroszczę Syreny, Magicznej Gondoli i Zatrutego tronu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Bieeeeeeeegnę do księgarni po książkę Pink Floyd! Rany *.* Jak ją u Ciebie zobaczyłam, padłam o.O "Magiczną gondolę" teraz czytam :D Jestem na początku, więc nic nie mogę stwierdzić ^^ "Saga księżycowa. Cinder" czeka na mojej półce :) a "Zatruty Tron" to świetna pozycja :D Rewelacyjna! "Syrena" też jest świetna ;) Może niepowalająca, ale przyjemna :) (tak samo jak "Mroczny sekret"! Uwielbiam <3). Zazdroszczę "Nowej Ziemi" :)
    Świetny blog *.* Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię i zapraszam do częstych odwiedzin!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...